2014-02-23

1a Blogfödelsedagen + PRESENT :: SORTEO

Ingredienser
• 56 blogginlägg
• 44 recept
• 14 katogerier
• Spanish chorizo ​​makis som den mest populära recept
• Gazpacho som den mindre populära receptet
• Hundra av matälskare som läser bloggen
• ORÄKNELIG TACK!

Elaboration
Vi har fest idag! Jag är superglad eftersom vår blogg är 1 år gamla ( ja, vår baby hehe!). Och eftersom vi skriver om våra Spanska  KItchenette, det finns inte något bättre än att göra en 100% spansk fest!
När jag startade först den här bloggen tänkte jag att jag skulle ge upp efter 6 månader. Inte på grund av min brist på intresse om att skriva och publicera recepten jag laga mat, men på grund av att hantera min 8 timmars heltidsjobb + min fritid på helger + tiggeri min pojkvän för att översätta dem till svenska ;) Men vi DET!

Jag måste säga GRACIAS ! THANK YOU ! TACK Så MCYKET! Till alla er som läser mig dagligen, veckovis , från tid till annan, men LÄS vår blogg. Det är ett nöje att få inlägg från er, att se hur många människor från hela världen (Hej alla!) läsar vår blogg och att dela med vårt dagliga kök livet med dig via
Twitter och Facebook. På grund av detta, och för att jag älskar fester,  vi ska på fest!

Allright , och när jag tänker på Spanien + party, TAPAS kom direkt på min minne (och vin och öl, men det är för tidigt att tänka på det ;). Vad händer om du får hemma en trevlig
Box From Spain med spansk mat för att fira en fest?

Så det är vad DU KAN VINNA IDAG i Spanska Kitchenette.
Hur många av er bor utomlands och saknar din hemland kaffe? Vad om din favorit godis?
Box From Spain uppdrag är att föra till ditt hus den ursprungliga spanska produkter oavsett hur långt du är från Spanien. Och, jag kan tala om för er, att de inte bara skicka mat utan känslor till ditt hus :)

Så laget från
Box From Spain (du kan följa dem på Facebook och Twitter) gjorde denna SPECIAL BOX MED SPANSK MAT FÖR DIG :
Lådan innehåller :

1 sträng av chorizo ​​" Serrano "
2 förpackningar med JAMON SERRANO " Espuña " ( spansk skinka )
1 flaska EXTRA VIRGIN OLIVOLJA D.O. " Valdeolivas "
1 burk spanska tuna " Consorcio "
6 påsar med kakaopulver " Colacao "

OM DU VILL VINNA denna lådan det enda du behöver göra är att berätta för mig :

>> Vilken maträtt skulle du laga med ingredienser från lådan ? (du behöver inte använda dem alla på en gång ! )

Lämna ditt svar i kommentarsrutan nedan. Den mest ursprungliga svar kommer att vinna denna Box (nej, du behöver inte följa mig på Twiter eller Facebook för att vinna presenten, men det är alltid kul att ha nya gäster hemma , så du är mer än välkomna!) . Glöm inte att skriva din e-post address (det kommer att hålla privat) eftersom detta kommer att vara det sätt jag kommer att kontakta dig om du har varit vinnaren.

VILLKOR: Eftersom lådan innehåller vissa produkter baserade på kött som vi inte kan skicka lådan hela världen . Kontrollera länderna nedan som deltar i tävlingen . Men du kan alltid delta och ge bort till någon annan du känner! Kom med oss, det är vår första present. Om det fungerar kommer jag att göra mitt bästa för en annan wolrdwide ! (Speciellt USA och Ryssland , Hi läsare! :))

Länder: Tyskland , Österrike, Belgien , Bulgarien , Cypern , Danmark , Slovakien , Slovenien , Spanien , Estland , Finland, Frankrike , Grekland , Ungern , Irland, Italien , Lettland, Litauen , Luxemburg , Malta , Nederländerna , Polen , Portugal , Storbritannien , Tjeckien , Rumänien och Sverige .

FÖRSKJUTANDE: Detta inlägg är inte sponsrad , men Box Från Spanien förberedde den lådan speciellt för oss , och jag måste säga TACK, GRACIAS! Om du vill att kontakta Box Från Spanien går här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...