2014-02-08

Säg det med Jordgubbar :: Dilo con fresas

"Säg det med" vad som helst, men gör det! Vi gillar att säga allt mesta med mat, vilket innebär att vi i grund och botten fira våra viktigaste händelserna runt bordet. Antingen med en middag på en bra restaurang eller en hemlagad frukost på sängen, vårt sätt att fira går i form av en måltid.

Den här gången, eftersom vi är nära vår årsdagen och ... ja, är alla hjärtans dag närmar sig, hittade jag denna underbara idé att säga "jag älskar dig", "jag gillar dig", "Vill du gifta med mig?". Oavsett vad, men att säga det!

Det finns ingen anledning att göra det och lägga upp mina egna bilder eftersom dessa de är så bra och du kan lätt föreställa ut hur man gör det hemma.

Så, säg mig, vad ska du säga med jordgubbar?

Ursprunglig idé från
Directo al paladar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...